Aerobik:

Név: Becz Adél

Bemutatkozás:

Becz Adél vagyok. Gyermekkorom óta folyamatosan sportolok, ezért már kiskoromban kialakult a sport iránti szeretetem. Szerencsésnek érzem magam, hogy számtalan sportágban tehettem már próbára a képességeimet: úsztam, futottam, teniszeztem, lovagoltam, majd idővel belecseppentem a versenytánc és a hiphop világába is, amelyek jelenleg is nagy hatással vannak rám. Lételememmé és egyben nélkülözhetetlenné vált számomra a mozgás. Az aerobikkal 2007-ben ismerkedtem meg, és miután ez is szenvedélyemmé vált, el is végeztem a Fitness Company-nál az aerobik sportoktatói tanfolyamot. Az aerobik számomra, egy testi- fizikai és lelki-szellemi megnyugvást, harmóniát biztosít. Mottómmá vált az „ép testben ép lélek” mondás, mely számomra az aerobikban teljesedik ki. Úgy gondolom, hogy a sikeres aerobikos pályafutást a megfelelő szakmai felkészültség határozza meg, így fontosnak tartom saját magam folyamatos továbbképzését, fejlesztését, újabb és újabb óratípusok, edzésmódszerek, edzéseszközök ismeretét, alkalmazását.

 

Az óráimról:

Az óráimat igyekszem minél változatosabbá, hangulatosabbá, színesebbé varázsolni különböző gyakorlatok végeztetésével. Óráim során célom, a vendégek motiválása, a sport-és fitnesz iránti szeretet kialakítása, egészséges, harmonikus testi-lelki egyensúly fenntartása, a pozitív-wellness életmód megteremtése. Célom, hogy óráimról mindenki jó hangulatban, stresszmentesen, újult energiával, vidámsággal feltöltve távozzon.

J GYERE ÉS PRÓBÁLD KI TE IS!

 

Óratípusaim: alakformáló, hasburning, zsírégető step, step**

Szakirányú végzettség: Fitness Company Aerobic edző és személyi edző
Pályafutás kezdete: 2008
Sportmúlt: tenisz, atlétika, lovaglás, versenytánc, hip-hop

Aerobikos eredmény:

2011 – Aerobik Maraton II. helyezett

Alakformáló:

Az óra egy intenzívebb és egy kevésbé intenzív szakaszból épül fel. A cél a teljes test, konkrétabban a főbb izomcsoportok teljes mértékű átdolgoztatása, megedzése és a szív-és vérkeringési rendszer fejlesztése, az általános állóképesség javítása. Amíg az intenzívebb részhez step padot, addig az izomtónus fokozó gyakorlatokhoz súlyzót, gumikötelet, fitballt, vagy softballt egyaránt használunk a különféle ingerhatások eléréséhez. A megszokottól eltérő inger vezet ugyanis a testünk fejlődéséhez, erősödéséhez. Az órán megedzendő izomcsoportok: bicepsz, tricepsz, mellizom, delták, külső-belső ferde hasizmok, egyenes hasizmok, hátizmokon belül pedig a csuklyásalsó-középső és gerincfeszítő, illetve, rotátor izmok erősítése, combfeszítők, nagy farizom, kis- és középfarizom. Természetesen egy-egy óra alkalmával nem minden egyes izomcsoportra, izomra történik az edzés.

 

Hasburning:

Az óra szakaszos edzést igényel, amely során különböző pulzustartományokban végezzük az edzést. Flépül egy intenzívebb és egy alacsonyabb intenzitású részből, az intenzívebb részhez step padot használunk, ezzel is dolgoztatva a vérkeringési rendszerünket és átmozgatva az egész törzsizomzatunkat. Az óra során rengeteg törzshajlítást, törzsdöntést, törzsforgatást végzünk a törzsizomzat teljes körű megdolgoztatása céljából. Az intenízv rész biztosítja a hatékony zsírégetést, a statikusabb, erősítő rész, pedig az általános izomtónus fokozására alkalmas. Az óra utolsó 15-20 percében, pedig a talajon fekve, a has-és hátgyakorlatok kombinálásával és váltakoztatásával maximálisan megdolgoztatjuk a törzsünket.

 

Zsírégető step:

Az óra alaplépéseket tartalmazó basic koreográfiából és kisebb erősítő és kardió blokkokból épül fel. Az órát hasizommal zárjuk. Kezdőknek is ajánlott óratípus.:)

 

Step:

Teljesen koreografált óra, haladóbbaknak és azoknak ajánlott, akik szeretik a pörgős, táncos órákat, és a jó zenéket. Az óra során egy 3 vagy 5 blokkból felépülő táncos koreográfiát tanulunk be, melynek célja és egyben eredménye a teljes kikapcsolódás, maximális ráhangolódás, stressz levezetés. Az óra végére mindenki felhőtlenül és zökkenőmentesen tudja végrehajtani a koreográfiát. Gyere és pörögj velem együtt Te is!:)

 

Aerobik+ Spinning:

Név: Karkus krisztina

Bemutatkozás:

Sziasztok!

Ácsné Karkus Krisztina vagyok. A sport mindig is meghatározó része volt az életemnek. 3 éves korom óta rendszeresen sportolok, több sportágat volt szerencsém kipróbálni, de fő sportom gyerekként az atlétika volt.1993-ban végeztem Debrecenben tanító-testnevelőként, és ebben az évben megszereztem az Atlétika edzői végzettséget is. Testnevelőként, és atlétika edzőként kezdtem el dolgozni. A főiskolán már kezdtem beleszeretni az aerobicba, így hamar oktatóvá váltam.17 évig voltam Cegléden egy fitness stúdió edzője. Mivel életem elképzelhetetlen volt sport nélkül, folyamatosan tovább és tovább képeztem magam. Mindig újabb-és újabb „szerelmek” jöttek a régiek mellé. 2000-ben végeztem el a Testnevelési egyetemen a Testépítő-fitness edzői szakot. Majd jött a termi kerékpáros edzés iránti rajongásom. Edzővé a Fitness Company-nál  válltam. De állandó résztvevője voltam a továbbképzéseknek itthon és külföldön is. Megismerkedtem a Body-Art-tal, a Callaneticsel, a Pilatessel,  Step aerobikkal. Érdekelt a táplálkozás része is az egészséges életmódnak,ezért elvégeztem egy Életmód és táplálkozás tanácsadói képzést is a Fitness Companynál. A kisfiam megszületésénél megértettem, hogy nem  lehet elég korán kezdeni a sportot, az Ő rajongása a vízért- és a mozgásért-vezetett el oda,hogy a csecsemőúszás oktatói képzést is elvégeztem a Testnevelési egyetemen.

Több sportágat és mozgásformát kipróbáltam, de legjobban a kerékpározást, a futást és a különböző alakformálást szeretem. Ezekben minden benne van, ami a fitt életmódhoz, a tökéletes közérzethez szükségesek. A sport mellett mindig szükségesnek tartottam a továbbképzéseket, hiszen ezek segítenek, hogy mindig újat tudjak nyújtani a vendégeimnek! Szeretem az embereket és szeretem a sportot. Ezért hajt a vágy, hogy   megszerettessem  a mozgást  mindenkivel , mert a sport nemcsak testileg, de lelkileg és szellemileg is kiegyensúlyozottabbá tesz bennünket.

Mottóm: „  Az  eredményhez négy dolog kell : – Te

– a célod

– a miérted

– és a kitartásod!”

BÁRMIRE KÉPES VAGY, CSAK HINNED KELL MAGADBAN!!!

Ha segítségre van szükséged, szívesen segítek,ha  tudok- gyere, és kérdezz csak bátran!

 

 

AEROBIK:

Név: Makkai Móni

Bemutatkozás:

Makkai Mónika vagyok.

Gyermekkorom óta folyamatosan sportolok. A mozgás azóta is az életem meghatározó része.
Szerencsésnek tartom magam, hogy a munkám egyben a hobbim is.
Óratípusaim:
Alakformáló:
Az óra során saját testsúlyt illetve változatos eszközöket /gumikötél, súlyzó, step pad, fitball, softball/ használunk, elsősorban a női test kritikus pontjaira koncentrálva.
Zsírégető:
Egyszerű, bárki számára könnyedén követhető lépéskombinációk, erősítő és kardió részekkel.
Zsírégető step:
Koreografált óratípus, végén hasizom gyakorlatokkal.
Pilates: 
“10 óra után érezni, 20 óra után látni fogja a különbséget, 30 alkalom után pedig az egész teste kezd megújulni.”
A pilates segítségével megnő az izmok és ízületek állóképessége, csökken sérülékenységük.
Megerősödnek a helyes testtartásért felelő hasi- és háti mélyizmok, feszes karcsú test, tónusos izomzat, szép tartás alakul ki.
Ez a mozgásforma javítja a koncentrációs képességet, fokozza a lelki és szellemi egyensúlyt.
Célom a mozgás örömének átadása. Nemcsak a testünk szépül, formálódik mozgás közben, de lelkileg, mentálisan is feltöltődünk, ami segít a mindennapok kihívásainak megoldásában.
Várok mindenkit nagy szeretettel az óráimon. Kőkemény edzést ígérek, de a jó hangulat, családias légkör, vidámság, remek zene is garantált.
Hidd el, befektetett munkád eredménye hamarosan látszani fog!!!!!!
Mozogjunk együtt!